An empirical study of factors determining the success rates of social science students at Dawson College : attendance and grades in an introductory economics course : PAREA project PA-2002-07 /
Title: An empirical study of factors determining the success rates of social science students at Dawson College : attendance and grades in an introductory economics course : PAREA project PA-2002-07 /
Author: Aberra, Worku
Description: Titre de la couv."This research project is made possible by a grant from the Ministry of education of the province of Quebec through PAREA"Bibliogr.: f. 41-42
Comité de concertation sur l'intégration des TIC à l'enseignement collégial; Association pour les applications pédagogiques de l'ordinateur au postsecondaire; Association québécoise de pédagogie collégiale(Comité de concertation sur l'intégration des TIC à l'enseignement collégial,, 2005)
Comité de concertation sur l'intégration des TIC à l'enseignement collégial; Association pour les applications pédagogiques de l'ordinateur au postsecondaire; Association québécoise de pédagogie collégiale(Comité de concertation sur l'intégration des TIC à l'enseignement collégial,, 2008.)